Brukerstøtte - Servicedesken

Det er etablert felles brukerstøtte Servicedesken for kommunene i IKT Orkide. 
 

Hva kan servicedesken hjelpe deg med?

Servicedesken vil kunne hjelpe deg med alle IT-relaterte problemer, spørsmål og forespørsler.

Vi bistår blant annet med:

  • Glemte passord
  • Office-programmer
  • ePhorte 
  • Visma
  • Gerica
  • Skype
  • Profil
  • HSPro
  • Familia

I Servicedesken sitter det folk hele åpningstiden og venter på at du skal ta kontakt! Vi svarer på telefon innen 30 sekunder og løser de aller fleste forespørsler mens vi snakker med deg. De vanskelige sakene sender vi videre til IKT Orkidé eller din IT-avdeling. IT-avdelingen i din kommune får med dette bedre tid til å hjelpe deg. Siden Servicedesken løser alle de vanligste henvendelsene umiddelbart, samt gjør de første undersøkelsene, får ITavdelingen din bedre mulighet til å hjelpe til med de sakene som tar litt tid. Alle tjenester som kommunen din får levert fra IKT Orkidé følges opp av Servicedesken, og vi følger saken til den er løst. 


Åpningstid

  • Åpningstid: fra kl. 07:00 – 15:30.

 

Hvordan kontakte oss?